Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u prevádzkovateľa internetového obchodu.
Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Tovar je dodávaný so zárukou uvedenou v záručnom liste.
Kupujúci je povinný reklamovať riadne a včas, teda bez zbytočného odkladu po zistení chyby.
Ak spotrebiteľ nepodal reklamáciu včas /v reklamačnej-záručnej dobe/ nemá nárok na kladné vybavenie reklamácie.
Ak reklamuje kupujúci tovar na niektorej z pobočiek prevádzkovateľa (reklamovať tovar je možné iba na pobočkách v Příbrami, Žiline, Prahe a Tepliciach) alebo priamo u prevádzkovateľa, je povinný na to zodpovedný pracovník reklamáciu riadne preveriť a pokiaľ vybavenie nevyžaduje odborné posúdenie, môže reklamáciu vybaviť okamžite. V prípade potreby odborného posúdenia je lehota na vybavenie reklamácie 30 dní od uplatnenia reklamácie kupujúcim u predávajúceho, ak nedohodne s kupujúcim písomne dlhšiu lehotu. Správa o tom, ako bola reklamácia vybavená sa podáva zákazníkovi v mieste, kde tovar reklamoval alebo na kontaktných adresách, uvedených kupujúcim, ak nie je písomne dohodnuté inak. Zodpovedný pracovník prevádzkovateľa je povinný vydať kupujúcemu, ktorý reklamuje, na jeho požiadanie potvrdenie o tom, kedy reklamáciu uplatnil, prípadne potvrdenie o vykonaní opravy (odstránenie vady tovaru).